meld dig ind i læseforeningen og støt vores arbejde!

Når du bliver medlem af Læseforeningen, er du med til at støtte vores arbejde med at udbrede glæden ved litteratur til så mange mennesker som muligt. Vi er en non profit-forening, og din enkelte støtte gør en stor forskel for os.

Når du bliver medlem af Læseforeningen, tilbyder vi en bog i medlemsgave. Du kan vælge mellem Marie Bregendahls En Dødsnat eller Ingeborg Stuckenbergs Samlede Værker.

Medlemskontingenter

Ordinært kontingent: 300 kr. om året

Reduceret kontingent: 200 kr. om året. For studerende, arbejdsløse og pensionister.

For at blive medlem skal du melde dig ind via nedenstående formular. Når du har indsendt oplysningerne, registrerer vi dig som medlem, og efterfølgende vil du modtage et indbetalingskort som du kan tilmelde Betalingsservice. På den måde fornys dit medlemskab automatisk hvert år.

Indmeldelse

Læseforeningens kontingent er på 200 kr. om året for studerende, arbejdsløse og pensionister, og på 300 kr. om året for alle andre.
Må vi kontakte dig?
Fra tid til anden sender Læseforeningen mails ud til medlemmer med oplysninger om hvad der sker i foreningen, fx nye initiativer, projekter og nye læsegrupper. Vi sender ikke nyhedsmails mere end én gang om måneden. Sæt kryds her hvis du ikke ønsker at modtage disse mails. Som medlem vil du dog stadig modtage én årlig invitation på mail til vores generalforsamling.
Vi tilbyder nye medlemmer en indmeldelsesgave i form af en bog udgivet på Læseforeningens eget forlag. Du kan vælge mellem En Dødsnat af Marie Bregendahl og Samlede Værker af Ingeborg Stuckenberg. Begge bøger er trykt i begrænset oplag som specialudgivelser. Bogen vil blive leveret som brev med PostNord til din adresse. Læseforeningen betaler fragten. NB: Tilbuddet gælder kun nye medlemmer.