Foreningens daglige drift

mette.png

mette steenberg

Mette Steenberg er bestyrelsesformand i Læseforeningen (læs mere under 'Bestyrelse'). Mettes daglige arbejde er at lede den daglige drift, herunder frivillig-koordineringen. Desuden repræsenterer Mette foreningen udadtil. Sammen med Karen Marie Larsen er Mette ansvarlig for al undervisning i regi af Læseforeningen. For tiden har Mette læsegrupper i regi af KontaktHuset, et behandlingssted for stofmisbrugere i Aarhus.

Kontakt: mette@laeseforeningen.dk

teresa.jpg

Anne maria Stagis

Anne Maria er studentermedhjælper og arbejder med daglig drift, kommunikation, fundraising, vedligeholdelse af medlemskartoteker, kursusforberedelse, regnskab og budget mv. Desuden fungerer hun som undervisningsassistent på flere af Læseforeningens kurser. Anne Maria studerer Nordisk sprog og litteratur med tilvalg i Engelsk på Aarhus Universitet.

Kontakt: annemaria@laeseforeningen.dk

Helene.jpg

Helene Forsberg

Helene er uddannet sociolog og har gennem en årrække arbejdet med socialt udsatte og socialt arbejde. Helene er nu ansat som projektkoordinator og socialfaglig konsulent i Læseforeningen og er ansvarlig for læseforeningens arbejde i København. Derudover varetager Helene som socialfaglig konsulent udvikling og implementering af læsegrupper som socialfaglig indsats for udsatte målgrupper med særlige behov.

Kontakt: helene@laeseforeningen.dk

Kathrine Storm

Kathrine er kommunikationskonsulent i Læseforeningen. Hun er uddannet cand.mag. i dansk og filosofi og har en baggrund i forlagsbranchen. Kathrine varetager foreningens kommunikationsopgaver og bidrager også til tilrettelæggelse og udførelse af konkrete projekter samt fondsansøgningsarbejde.

Kontakt: kathrinestorm@laeseforeningen.dk