Spørgende fælleslæsning

Hvis du er interesseret i at høre endnu mere om guidet fælleslæsning, læsegrupperne og om rollen som læseguide, kan du deltage i vores månedlige online spørgende fælleslæsning. Her kan du prøve en guidet fælleslæsning, som den foregår i vores læsefællesskaber samt få mulighed for at stille alle de spørgsmål, du måtte have. Den spørgende fælleslæsning foregår den første mandag i hver måned kl. 19.00 - 20.30 over zoom og faciliteres af en af vores frivillige læseguider.

Tilmelding til lina@laeseforeningen.dk.

Screen Shot 2021-02-01 at 4.48.44 PM.png

Det er tunge emner og samtidig var der en lethed over den måde vi talte sammen om emnet på

- Læseguide

Bliv medlem af Læseforeningen! Vi er en medlemsforening, der styrker sin legitimitet for hvert nyt medlem. Derfor betyder din støtte alverden for os.