Støt med medlemskab

Læseforeningen er en medlemsforening, der styrker sin legitimitet for hvert nyt medlem. Desuden har foreningen mulighed for økonomisk støtte ved mange medlemmer. Derfor betyder din støtte alverden for os.

Som medlem vil du modtage foreningens nyhedsbrev, såfremt du ønsker dette. Du kan deltage gratis i vores online masterclasses og andre spændende oplæg.

Når du melder dig ind har du mulighed for at modtage en indmeldelsesgave. Lige nu er gaven Læseforeningens antologi ‘Græsset er underligt højt for mig’, en samling af noveller og digte læst i vores læsefællesskaber for unge psykisk sårbare.

“Litteraturen kan give trøst, genkalde minder, give ny indsigt i vanskelige emner etc. Når man læser for andre, skabes der også et rum for refleksion og fællesskab. Jeg finder, det er virkelig meningsfuldt”

- Frivillig læseguide