Møde 2. december i Aarhus

På mandag er der Erfa-møde for læsegruppeledere i FO-byen i Aarhus.Vi har følgende dagsorden:

1. VelkommenVi fra ”sekretariatet” vil fortælle om hvad der sker i Læseforeningen i øjeblikket.2. Læseforeningens fremtid – hvor skal vi hen?Vi har – både i sekretariatet og til læsegruppelederdagen – diskuteret hvor Læseforeningen er på vej hen og hvilken forening vi gerne vil være.Log ind på vores LæseForum for flere tanker om fremtiden, og deltag i debatten.3. Julehygge: Vi byder på gløgg og julegodter.4. Hvis der er stemning for det, læser vi et digt sammen som afslutning.Mødet starter kl. 16:30 og slutter kl. 19. Skriv en mail til laeseforeningen@gmail.com senest mandag kl. 14, hvis du vil med.

Vi håber at se så mange som muligt. Husk at du som aktiv frivillig får refunderet din transport!

Fratrådt bestyrelsesmedlem

Mandagslæsegruppen i FO-byen bliver til et månedligt møde