Læseguidemøder i Aarhus, Odense og København

Cover11Kære frivillige læseguides i hele landet

Læseforeningen holder læseguidemøder i Aarhus, Odense og København på følgende datoer:

Torsdag d. 12. november: København (NB: allerede afholdt)Mandag d. 23. november: Odense: VUC, Kottesgade 6-8. Tid: 16:30-18:30Onsdag d. 25. november: Aarhus: FO-Byen, Frederiksgade 78C. Tid: 16:30-18:30

Alle læseguidemøderne starter med fælleslæsning som varer cirka en time. Herefter vil vi gerne høre om hvordan det går ude i alle jeres læsegrupper, ligesom vi fortæller om hvilke projekter og tiltag Læseforeningen arbejder med i øjeblikket. Der vil selvfølgelig også være mulighed for at stille spørgsmål til os eller få råd og vejledning i forbindelse med jeres læsegrupper - også hvis I ikke har nogen gruppe pt. og gerne vil i gang (igen).

Formand og frivilligkoordinator, Mette Steenberg, medbringer tekst, kaffe og kage.

Vel mødt!

Alle frivillige læseguides skulle gerne have fået en mail der orienterer om ovenstående, men hvis du er frivillig og ikke har modtaget en mail, må du meget gerne gøre os opmærksomme på det! Så sørger vi for at du får denne og fremtidige mails.

Hvis du læser dette og ikke er frivillig læseguide, men gerne vil høre mere om vores arbejde, så kontakt os på laeseforeningen@gmail.com - så kan vi aftale et møde med dig, eller fortælle dig mere over mail, alt efter hvad der passer dig.

Ny læsegruppe i Aarhus C

Ord der heler - Testrup Højskole