Læseforeningen på Bogforum 2016

b30da-img.jpg
mettebogforum-1.jpgmettebogforum-1.jpg

Læseforeningen er i år repræsenteret på Bogforum i Bella Centret! Messen forløber over den 11. 12. og 13. november, og vores stand kommer til at ligge på pladsen E Syd-007. Her kan man møde engagerede i foreningen der vil fortælle alle besøgende om hvad Læseforeningen ér: foreningens arbejde og projekter, guidet fælleslæsning og om foreningens mål. Vi vil gøre vores lille stand så hyggeligt som muligt; med bløde møbler, snacks og ikke mindst litteratur på væggene der vil understrege vores stands slogan: i litteraturen er du aldrig alene. På Læseforeningens stand på Bogforum er du heller aldrig alene!Hvis du planlægger en tur til Bogforum skal du desuden notere dig at opleve Læseforeningens primus motor Mette Steenberg og Michael Linde Larsen i dialog om: 'Når læsning bliver til fællesskab – Om Guidet Fælleslæsning'. Det kommer til at foregå på bibliotekernes store stand lørdag kl 14.00.

Vi glæder os til at se jer!

Kom til foredrag om "Litteratur på recept"

Kursus - april 2017