Læseforeningen sætter ord over til kaffen

Temaet for Århus Festuge 2010 er Naboer og Læseforeningen er selvfølgelig med. Sammen med Århus Kommunes Bibliotekeropfordrer vi alle til at invitere naboen til en god kop kaffe og en snak om de fantastiske bøger, I har læst.Hvordan du og dine naboer vælger at tale om bøgerne på, er selvfølgelig helt op til jer, men en af måderne kunne være at læse højt for hinanden. Det er en fantastisk og intens oplevelse.Mangler I en lidt inspiration til højtlæsningen, eller er I bare nysgerrige, kan I deltage i en af Læseforeningens åbne festuge-læsegrupper. Her kan I på egen krop og sjæl prøve Læseforeningens særlige læsemetode "Guidet Fælles Læsning".

De åbne læsegrupper finder sted på Risskov Bibliotek torsdag 2.september kl.10-11 (på engelsk) og igen 16-17 (på dansk), og på Viby Bibliotek fredag 3.september kl.10-11 og 16-17. Tilmelding er ikke nødvendig.

Invitation til informationsdag