Bliv medlem af Læseforeningen

1a5b8-img.jpg
Criminal_Justice_410x272.jpgCriminal_Justice_410x272.jpg

Læseforeningen er en frivillig non-profit forening der arbejder for at etablere læsegrupper hvor mennesker mødes med hinanden og med litteraturen gennem fælleslæsning. Vi tror på at litteraturen kan deles og at den er for alle. Vi brænder for læseglæden og ønsker at udbrede den til så mange mennesker som muligt - derfor ser vi vores arbejde som en læserevolution. Du kan støtte vores arbejde med at udbrede fælleslæsningen og glæden ved god litteratur ved at blive medlem af Læseforeningen. Et medlemskab koster 300 kr. om året - dog 200 kr. for studerende, arbejdsløse og pensionister. Du bliver medlem ved at indbetale kontingentet til Læseforeningens bankkonto. Se hvordan her.Som nyt medlem kan du få en bog i medlemsgave. Du kan vælge mellem Ingeborg Stuckenbergs Samlede Værker og Marie Bregendahls En Dødsnat. Læs mere her om Ingeborg Stuckenbergs Samlede Værker og Marie Bregendahls En Dødsnat.

Kursus for professionelle 6.-9. oktober

Læseforeningens generalforsamling 2016