Fælleslæsning i København

9f2d6-reading_in_practice_ma.jpg

Åbne læsegrupper for alle i forbindelse med København Læser

Er du en af alle os som ønsker at læse, men har svært ved at få det gjort, så kom og vær med i en læsegruppe i forbindelse med København Læser. Du behøver ikke være belæst eller vant til at tale om litteratur. Alle er mere end velkomne, og det kræver ingen forberedelse.

Reading_in_Practice_MA.jpgReading_in_Practice_MA.jpg

I læsegruppen bliver du præsenteret for en tekst, udvalgt af en læseguide uddannet ved Læseforeningen. Læseguiden læser op og spørger ind til teksten, og sammen har vi en samtale om litteratur samt de tanker og følelser det vækker. Alle er perspektiver er velkomne og samtalen er vores. Vi læser og taler i halvanden times tid, og der vil være kaffe og kage.

Datoer og steder

•   Nørrebro Bibliotek: Onsdag d. 22.2. kl. 16.00 - 17.30

•   Valby bibliotek: Torsdag d. 23.2. kl. 16.00 - 17.30

•   Vesterbro bibliotek: Tirsdag d. 28.2. kl. 16.00 - 17.30

•   Nørrebro bibliotek: Onsdag d. 1.3. kl. 14.00-15.30

•   Blågården bibliotek: Torsdag d. 2.3. kl. 16.00-17.30

Kom som du er og vær med. Vi ser frem til at læse med dig.

Projektet er et samarbejde mellem Læseforeningen, Københavns Kommune og Dansk Forfatterforening

kbh logo.jpgkbh logo.jpg
stort logo.jpgstort logo.jpg

Læsegruppe for psykisk sårbare unge i København