Læseforeningen besøger årets bogmesse

I år har vi arrangeret en udflugt for vores læseguider i København og deltagerne i deres grupper i stedet for at have en fast stand. Formålet er at invitere de ældre, som deltager i vores mange ugentlige læsegrupper i København for at modvirke ensomhed, på en udflugt i litteraturens navn sammen med de læseguider, de kender fra grupperne.

Foruden deltagere og læseguider deltager Lluis Armarque fra Københavns Kommunes Sundheds- og omsorgsforvaltning sammen med projektleder Helene Forsberg.

Vi vil være at finde på bogmessen fra åbningen fredag d. 10.11. og ser frem til en spændende dag i litteraturens verden.

Arrangementet er støttet af midler fra Københavns Kommune Sundheds- og Omsorgsforvaltning og det siger vi mange tak for!!

For mere information kan projektleder Helene Forsberg kontaktes på mail: helene@laeseforeningen.dk

96e872adf40d42bea39f554f65258176.jpg96e872adf40d42bea39f554f65258176.jpg

Nye kursusdatoer: 8.-11. marts 2018

Læseforeningen søger unge, som kunne tænke sig at blive læseguider for andre unge