Rekonstitueret bestyrelse - farvel til Mette som formand

På bestyrelsesmødet fredag d. 17. januar trak Mette Steenberg sig som formand for Læseforeningens bestyrelse. Mette var med til at starte Læseforeningen i 2010 og har lagt et enormt arbejde i at få opbygget en velfungerende forening og ikke mindst sprede læserevolutionens budskab. Stor tak for det herfra. Mette fortsætter som menigt medlem af bestyrelsen indtil generalforsamlingen i maj.Ny konstitueret formand bliver vores tidligere næstformand Nanna Holm, som også var med til at starte foreningen i sin tid. Det betyder, at vi kan fortsætte arbejdet ufortrødent med en garvet formand i spidsen.

Ny konstitueret næstformand er Birgitte Diemer Sørensen, der i det seneste år har lagt et kæmpestort stykke arbejde i foreningen som medlem af bestyrelsen og som del af den daglige drift.

Juliane Wammen fortsætter som kasserer, og Michael Linde Larsen og Nina Toudal Jessen udtræder af bestyrelsen.

Læseforeningen på Aarhundredets Festival

Bestyrelsesmøde i foreningen