Koordinator til læseguideprogram søges

COLOURBOX23666980.jpgCOLOURBOX23666980.jpg

Vi søger en koordinator til implementering af Læseforeningens læseguideprogram i Region Midtjylland. Som koordinator er du ansvarlig for den primære kontakt med foreningens læseguider samt den praktiske planlægning af ERFA- og TEMA-møder og andre events med det formål at styrke læseguiderne og deres indsats. Dertil er du ansvarlig for implementering og forankring af læsegrupperne i samarbejde med eksterne partnere.

Det er nødvendigt, at du er bosiddende i Regionen, at du er mobil og indstillet på fleksible arbejdstider.

Vi lægger vægt på at du er dygtig til at formidle på skrift og i tale, har gode koordinerings – og samarbejdsevner, og at du, vigtigst af alt, interesserer dig for litteratur og kan lide at snakke med mennesker.

Stillingen udgør 15 ugentlige timer (mulighed for opskalering), med start d. 1.2. eller snarest derefter, foreløbig tidsbegrænset til udgangen af 2018.

Nødvendig faglig oplæring varetages af Læseforeningen.

Motiveret ansøgning sendes til: laeseforeningen@gmail.com. Deadline mandag d. 22.1. Samtaler afholdes d. 25.1.

Kunne du tænke dig at være læseguide i Læseforeningen?

Åben læsegruppe i Aarhus C