Åben læsegruppe for ældre i København

Foto paragraf 18 stillingsopslag.jpgFoto paragraf 18 stillingsopslag.jpg

Har du lyst til at høre højtlæsning af god litteratur sammen med andre ældre? Vil du være med til at tale om, hvad vi oplever, når vi hører forskellige tekster? Så er den åbne læsegruppe på Vesterbro i København måske noget for dig.

Alle kan være med

Vi mødes en gang om ugen, hvor vi i en time læser litteratur sammen og taler om de tanker, følelser og refleksioner, det vækker. Det kræver ingen særlige forudsætninger at være med. Teksten bliver læst højt, og man skal ikke have forberedt sig hjemmefra. Man kommer, som man er, og bidrager i det omfang, man kan og vil.

Gruppen er åben for alle interesserede, så kig endelig forbi – og tag gerne en ven med. Nederst på denne side kan du se en lille video fra en de andre læsegrupper for ældre, som Læseforeningen står for.

Hvor og hvornår

Vi mødes hver mandag kl. 15. Første gang er mandag den 5. marts 2018.

Det foregår på Aktivitetscenter Vesterbro, Lyrskovgade 10, 1758 København V

Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte projektleder Helene Forsberg på tlf. 71799919 eller e-mail helene@laeseforeningen.dk

Vil du være vores nye medarbejder i København?

Vil du modvirke social udsathed i København som læseguide for en læsegruppe?