Kom og mød Læseforeningen til Folkets møde i Aarhus

Gear ned fra hverdagens stress, lyt til en novelle og tal med andre om det, du hører.

Kom og læs med Læseforeningen på Folkets Møde på

Lokalcenter Carl Blochsgade i Aarhus C, i mødelokalet til venstre for indgangen (følg skiltene)

lørdag d. 22. september kl. 10-11.30

FM_3.pngFM_3.png

Alle kan være med!

Det kræver ingen forberedelse at være med - blot lyst til fælles læseglæde. Der findes ikke rigtige og forkerte oplevelser af en tekst. Du møder bare op med åbent sind - klar til at lytte og undre dig.

Læseguiden læser højt af den tekst, hun har medbragt, samtidig med at vi sidder med teksten i hænderne. På den måde bliver tempoet sænket lige nok til, at vi virkelig kan nærlæse teksten og opfatte ting, som vi måske ellers ikke havde bemærket.

Undervejs i læsningen bliver der holdt pauser. Pauserne er til for at reflektere over teksten. Det er i pauserne, at samtalen om teksten starter - over en slurk kaffe.

Så kom og put ord i kaffen!

Vi søger læseguider i Aarhus

Mette Steenberg på Røddingmødet 2018