Start ugen med ord og kaffe på Viborg bibliotek

Viborg billede.jpgViborg billede.jpg

Vil du læse noveller og digte sammen med andre?

På Viborg bibliotek er der mulighed for gratis at deltage i en ugentlig læsegruppe. Har du lyst til at læse god litteratur i fællesskab med andre, er en læsegruppe nok lige noget for dig.

Denne læsegruppe er åben for alle, der har lyst til at få læst skønlitteratur højt af en frivillig læseguide og tale om de tanker og følelser, teksterne bringer frem. Det kræver ingen forberedelse at være med, og du behøver ikke at vide noget om litteratur på forhånd. Det vigtigste er, at du møder op med åbent sind - klar til at lytte og undre dig.

Læsegruppen startede mandag d. 28/1 2019 og foregår hver mandag i "Villaen ” på Viborg Bibliotek, Vesterbrogade 15, 8800 Viborg kl. 16 - 17.30 i 10 uger fra uge 5 - uge 15.

Der er stadig ledige pladser og det kræver ingen særlige forudsætninger at deltage - alle er velkomne.

Læsegruppen organiseres af Læseforeningen, der har læsegrupper over hele Danmark.
Er det noget for dig, så tilmeld dig på zineth@laeseforeningen.dk eller på www.viborgbib.dk

Hvis du har nogen spørgsmål, er du også velkommen til at skrive til os.
Læsegruppen er støttet af Spar Nord Fonden.

Vil du være med? Nye læsegrupper i Odense.

Læseforeningen deltager i "Læsningens Former – et seminar om litteratur og dets læsere"